5 Aralık 2007 Çarşamba

Cemal Kuru ilahileri

Kabrimin ilk gecesi
Cennette
Ölüm ani
Annem
Veysel karani
Ağla anam
Arafat dağı
Zikreyle
Sabah oldu
Gel gel
Yalan dünya
Elveda
Aman çeşme
Kuru kafa
Sürgün yerim
Görüyorum
Gururlanma insanoğlu
Az verdim
Ah Medine
Kara toprak
Aşkındandır
Ne kaldı ki
Ya Resulallah
Nefsim
Allahım Allahım
Arayu arayu
Okuyalım Kuranı
Geliyorum
Ey yolcular
İhtiyarlık
Ya Allah
Canımın canısın
Yürüdüğün yollar
Salla sesi
Düştüm çöllere
Kervan yollara çıkar
Ağla gönül
Bir gün
Yetiş imdat
Özlemez mi
Sevenler gelsin
Yeniden doğacağım
DAvet
Unutma ha
Yalan olur
Yavaş yavaş
Sevgide buluşalım
Deli gibi
Merhaba
Ben de gidem
Gönlümün baharı
Ara da bul

Etiketler: , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

aydın kız öğrenci yurdu aydın kız yurdu aydın devlet yurdu aydın öğrenci yurdu aydındaki yurtlar aydın kız öğrenci yurtları aydın kız yurtları aydındaki özel yurtlar