5 Aralık 2007 Çarşamba

Celaleddin Ada

Ya Rasulallah
Çan Ahmedim
Sürgün
Medineye götürün
La ilahe illallah
Sultanım
Yalan dünya
Tevhid tabibi
Bülbül
Dilim tutulur
Yollar zikirli
Gel hele
Lebbeyke Allah
Affet Allahım
Dua
Hasan ile Hüseyin
Dost bulamadım
Sev beni Allah
Allah Allah
Uhud
Şehitler Ölmez
Affeyle Allah
Ağır ağır giden kervan
Rahman Allah
Al götür
Affet yarab
Yollar
Çağır gelem
Azraili seviyorum
Gel hele
Mekke
Efendim
Özlüyorum
Mahşer
Senin için
Yaralı gönlüm
Sana geldim
Aşk ile yanam
Medet ya Resul
Kabem
Amin
Müptelayım
Olmasaydı
Muhtacım
Bağdat
Garib
Savunan adam
Pirler
Yarab
Affına sığındım
Onlar
Gül dalı
Silsile
Haktan aldım
Himmet eyle
Eyleme beni
Hak değil mi
Ben seni
El Mevlana
Tekbir
Medet eyle

Etiketler: , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

aydın kız öğrenci yurdu aydın kız yurdu aydın devlet yurdu aydın öğrenci yurdu aydındaki yurtlar aydın kız öğrenci yurtları aydın kız yurtları aydındaki özel yurtlar