5 Aralık 2007 Çarşamba

Abdurrahman Önül ilahileri

Cürmüm ile geldim sana
Koy benide cennetine
Ol Nebiye
Uçun kuşlar
Gel gör beni
Sende birgün öleceksin
Menzil köyü
Can kurban
Mekke
Doldur sofi
Seydam
Geylani
Kul olamadım
Bitmeyen sevdam
Bir ismi Mustafa
Menzilde üç minare
Menzil yolu
Arafat dağı
Döner hacılar
Kırmızı güller
Hasan ile Hüseyin
Seydam haccın kutlu olsun
Veysel karani
Döne döne
Kabede bütün hacılar
Ravza
Gururlanma insanoğlu
Ne zaman ansam seni
Aşkın ile
Allah de kalbim
Ah medinem
Aleyke ya Resülallah
Yalan dünya
Sevdim seni
Ravzasına vardım
Teleal bedru
Aşkındandır
Yaralıyım
Götürün beni
Abdülkadir geylani
Can Ahmede
Muhammede
Yusuf gibi
Allah der
Ölüm acısı
İşte kabir Abdurrhaman
Sultanım
Muhammedin gülleri
Döne döne Medine
Medinenin dağları
Seher vakti bülbüller
Mevlaha gibi
Namazını kıl
Uhut dağı
Seyyid Abdülbaki
Hakka aşık olanlar
Çok pişmanım
Ebeda
Arayı arayı
Gelin varalım
Başörtüsü
Mescid-i aksa
Geliyor Muhammed
Başlayın zikre
Yaralıyım
Demedim mi
Açıldı cennet kapısı
Affet ya rab
Allah diyelim
Aşkın ile
Canlar kurban
Gel tevbeye
Zalim nefsim
Merhaba ya merhaba
Hatun bacım
Ravza
Allah de kalbim
Sürmeli gözlerin
Sana geldim
Ya muhammed
Dertli dolap
Affeyle
Kurtar bizi
Hakka aşık olanlar
Ayrıldım Kabeden
Şu benim divane gönlüm
Hicaz illerinde
Uyan müslüman
Sana geleyim
Efendim
Ay parçası
Sultanımın gül kokusu
Bir gece Muhammede
Yana yana
Avrupada
Geldim sana
Bende geleyim
Seviyorum
Hasreti gözümde tüter
Gül yüzüne
Kalbimin sahibi oldun Abdurrahman
Resülun ümmetiyiz
Gönül bahçesinde
Döndür Allahım
Yolar Seyda diyor
Utanmaz mısın
Zikir ediyor
Semaver
Güzel Mekke
Güvenemem
Yeşil sancaklı
Hak yolu
Götürün göreyim
Adem gibi
Getirdiler Burağı
Şu kabirler
Allah diye
Cemalullah
Kabetullah
Bir günah işlemişem
Bülbül gibi
O Sultan
Gözyaşı
İsmi sübhan
Çek zincirim
Sultanlar Sultanına
Yetimim
Sevdim onu
Lütfundandır
Derman imiş
Gönüllerin sultanı
Yan Allah diye
Çöllerde
Medet
Alem sever Muhammedi
Aldanma dünyaya
Aşkın aldı
Küle döndüm
Aşk bahçesi
Gitmem kapından
Allah demeyince
Senin aşkın var
İnsanoğlu
Sızlıyor yaram
Gelin Resülullaha
Hu Melam
Beytullaın etrafında
Nereye bu gidiş
Alemlerin Sultanı
Parmağını kaldıran
Allahtan gelir
Aşkındır
İnsanoğlu
Hak yarattı alemi
Erler demine
Yanıp tutuşurum
Yürüyoruz
Zahid sultan
Gönül zehrim
Derviş olan
Gel dosta gidelim
Yalvarış
Sen
Ya İlahi
Benim şeyhimi
Niçin kardeş
Sana doğru
Himmet eyle
Sana doğru
Hak yolu
Ne fayda
Benim gönlüm
Ayrıldım Kabeden
Aşkına
Bir sultan
Ey Nebi
Aşka gelerek
Habibemsin
Kendine gel
Ümmetlerin
Kurtulamadım
Yalnız Allaha
Dilimdesin
Ne var üstünde
Ateş bıraktın
Senin ruhun
Ateş bıraktın
Sahi Resul
Sahabeler
Bir günah ki

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

aydın kız öğrenci yurdu aydın kız yurdu aydın devlet yurdu aydın öğrenci yurdu aydındaki yurtlar aydın kız öğrenci yurtları aydın kız yurtları aydındaki özel yurtlar